dimarts, 12 d’agost del 2014

#DonostiaExpress: Vuitè dia de ruta!

Benvolgudes,

Dissabte vam visitar el bosc d'Oma (Bosc Pintat) i ens ho vam passar molt bé fent descoberta i jocs diversos. A la tarda, vam agafar un autobús direcció Lekeitio. Allà vam fer dinàmiques de rol sobre la colla i sobre gènere i sexualitat. A la nit, els intendents ens van preparar un joc molt divertit.

Diumenge vam anar de Lekeitio a Mutriku i pel matí vam fer un monopoli gegant. A la tarda, vam estar fent un joc d'improvitzacions i vam gaudir de la platja i el bon temps. Al vespre, vam construïr els nostres diaris per un món millor. A la nit, després de sopar, vam fer jocs típics tòpics d'esplai al port del poble.

Ahir dilluns vam caminar de Mutriku a Deba i ens vam instal·lar al frontón municipal. A la tarda ens vam tenyir les samarretes i vam fer un berenar boig.

Avui, encara a Deba, hem fet un passaparaula sobre la ruta i hem començat un raid de dinar, berenar i sopar.

Ens ho estem passant genial! Ens veiem el diumenge a la nit!

1. Molt bé Corcons. Ja veig que aprifiteu el temps al màxim. Gaudiu tot el que pogueu.